Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011









Tahun ini..........


Kasih hatiku. Semoga abang sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa menjadi seorang yang suami dan ayah yang baik buat kami semua. Semoga jodoh kita berpanjangan sehingga keakhir hayat.


Tahun ini saya naik Darjah 6, akan menjalani peperiksaan UPSR. Semenjak umur 9-11 tahun, Mualimah memberitahu saya pelajar berpotensi TAPI saya kena buat perubahan dalam diri sebab saya sangat enegi main n main n main...semoga tahun ini ada perubahan dalam diri saya.



Putera keduaku, Nazmi, anak kelahiran bulan Safar ni. Tahun ini saya naik darjah 3, kena ajak kawan yang rapat ngan saya tu jadi budak baik. Semoga adik sentiasa cemerlang dunia dan akhirat.


Satu-2nya puteri di dalam keluargaku..tahun ini, saya 6 tahun. Dah tak boleh ponteng n ikut ibu ke ofis selalu. Manja betul.

No comments:

Post a Comment